همه چی آرومه ظاهرن

مَنِ رَها...

یِ روزی اوج میگیرم...یِ روز در همین نزدیکی...

همه چی آرومه ظاهرن

گاهی همه چیز ب ظاهر خوبه...

 

خوب و اروم...خوب و دوس داشتنی...

 

اما باید عاقل بود...

 

عاقلانه رفتار کرد...

 

باید حواست ب قبل و بعد باشه....

 

هعیییی...اصن دیوونگی هم خوبه آ!

 

ادم تو این دنیا نباشه اصن!

 

قلیون:-D نَ والا حسش نی الان

 

الان فقط حس هویج بستنیِ کم شیرین هس ک خودش نیس:|

 

امروز همش "ب" کوچولو تو بخل من بود...هر کسی هم صداش میکرد و میخواس بخلش کنه نمیرفت و گریه میکرد...

 

من دیوونه ی این دختر کوچولو اَم...مخصوصن وختی بقیه ک میخوان بخلش کنن سرشو تو بخل من قایم میکنه...ای جووون دلم...

 

اصن عقل و هوش ادم و میبره...

 

مرسی خدا...

 

واسه خلق همچین موجوداتی...

 

واسه این ک هنوز رنگ ترو دارن...

 

دوس داشتنی و پاکن...

 

کاش دنیای بزرگا هم مث بچه ها پاک بود...

 

یادم باشه این سری ک خواستم برم خونشون ی دفتر نقاشی و مداد رنگی بگیرم براش...

 

درسته ک خیلی کوشوله اما خب امروز دیدم ک دوس داره خط خطی کردنُ

 

خدا جونم مرسی واسه همه چی...

 

راسی باید ب قولم عمل کنم....

 

خدای مهربون کمکم کن...

 

خدایا خودت هوای همه ی فرشته های کوچولو و همه ی ادم بزرگایی ک یِ زمونی فرشته کوچولو بودن رو داشته باش و کمکمون کن...

 

دوستت داریم خدا جونم...

 

ماچ.  :-*



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  20 / 12 / 1392برچسب:,ساعت 1:39  توسط badbadak